25/7/14

FINAL D'ETAPA


Tot té un principi però també tot s'acaba. Crec que aquest és el moment de posar el punt i final a aquest blog que ha viscut petits moments de glòria - algunes entrades han aconseguit superar les 100 visites- i molts moments de soledat en que la meva voluntat no aconsegui trencar el mur per a fer sentir la meva veu, la meva humil opinió més enllà de l'espai eteri de la xarxa interior.
M'hagués agradat fer l'anunci havent arribat a un nombre rodó (en aquest cas 8000) però espero que el degoteig de "xafarders" que encara algun dia treuran el cap, permeti arribar al comptador a aquesta rodona xifra.
Gràcies a totes aquelles i aquells que hi han tret al cap i que me n'han fet algun comentari.
Ves a saber si de retorn de les vacances m'agafa la rauxa i decideixo iniciar un nou projecte blogger. Només el temps ho dirà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada